woensdag 25 april 2012

Here I am.

Eerst even voorstellen, ik ben Irthe, een meisje uit Friesland. Ik zit op het Stedelijk Gymnasium in Leeuwarden, en nee, ik ben absoluut geen nerd.

Ik ben een blog begonnen omdat ik het super leuk vind om mijn fantasie en verzonnen verhaaltjes te kunnen delen met lezers van mijn blog. Mijn fantasie inspireert mij, en zo kan ik verhaaltjes schrijven, waarvan ik natuurlijk hoop dat jullie ze leuk vinden.
Ik heb voor de naam 'Just Like A Rainbow' gekozen, omdat iedere keer dat je een regenboog zien, ze anders zijn, net zoals mijn verhaaltjes.

Eigenlijk wilde ik veel eerder al een blog beginnen, maar ik was bang dat het heel saai zou worden, maar nu mijn vriendinnen er ook één hebben, ben ik ook begonnen. 
Mijn moeder heeft ook een blog. Ze maakt sjaals, tassen en veel meer leuke, aparte dingen. Misschien zouden jullie eens een kijkje willen nemen op haar blog? Klik dan hier.


En hierbij klinkt het startschot. Mijn blog is officieel geopend! :-)

x Irthe


 

 

2 opmerkingen: