vrijdag 31 mei 2013

I'm back!

Jeetje, het is echt al vreselijk lang geleden dat ik iets heb geschreven.. Ik was eigenlijk helemaal vergeten over mn blog..
Veel is er niet gebeurd eigenlijk. Onze oude hond is overleden een paar maanden geleden :( , maar nu hebben we een nieuw hondje, Leyenda, uit Spanje! Ze heeft maar drie poten, maar dat maakt haar niet minder dan andere honden!


Ze is absoluut een schatje! :) Leyenda betekent by the way legende.

We hadden als examenstunt laatst een soort colour run, ooit een spook gezien? Nee? Dan bij deze:
Creepy he?! 

Hmm, even kijken of er nog iets interessants is gebeurd.. Nee eigenlijk niet! 
Ik zit nu in de 3e van het gymnasium, en ik ga over naar de vierde, HAPPY ME! :)

Dit was het wel ongeveer!
I'll be back soon! 
love Irthe!

Oh ja! Ik draag weer een bril! :) 

nu echt, BYEBYE <3

2 opmerkingen:

  1. Ik dacht: "leuk, iemand heeft iets over zijn Duitse herder geschreven"! Toen pas zag ik dat JIJ iets op je blog had gezet over haar.

    BeantwoordenVerwijderen